Mangler I tiden til at afslutte jeres opgaver tilfredsstillende? Struggler I med at planlægge jeres arbejde, så tiden bliver udnyttet optimalt? Eller Føler I, at jeres nuværende arbejdsmetoder er for stive til at tilpasse sig og skabe en passende arbejdsbyrde for alle?
En omkostningsfri løsning – den digitale driftsstyringstavle
En digital driftsstyringstavle kan give overblikket og giver rig mulighed for god planlægning, det kan specielt anbefales til mindre ejendomskontorer og teams der ikke endnu har ressourcerne til at opgradere deres driftsstyringssystemer.
Det smarte ved vores ejendomskontormodul er, hvordan det optimerer de bedste kvaliteter fra det fysiske ejendomskontormodul og gør det digitalt, så der både skabes et større overblik og fleksibilitet.
Ejendomskontormodulet fra BeboerTavlen tilbyder nem adgang til overblik og effektivisering. Med funktioner såsom opgaveplanlægning og muligheden for at uddelegere opgaver, samt et klart overblik over prioriteringer og opgavestatus, kan I optimere jeres arbejdsprocesser og spare tid og ekspedere jeres beboere hurtigere.
Vi forstår, at implementeringen af et nyt system kræver ressourcer. Derfor tilbyder vi at komme ud til jer, opsætte systemet og integrere det med jeres eksisterende programmer. Udover dette giver vi jer en grundig kursus i brugen af systemet, så I hurtigt kan blive eksperter i vores ejendomskontormodul.
Desuden giver vores ejendomskontormodul jer dybere indsigt i tiden brugt på hhv. drifts- og beboeropgaver. I kan træffe informerede beslutninger baseret på data, generet i modulet, om alt fra hvor langt tid der bliver brugt på opgaver på tværs af jeres afdelinger, hvor mange opgaver der bliver oprettet per lejemål og vedligeholdelsesbehov for hver enkelt lejere. Dette hjælper jer med at optimere jeres arbejdsgange og skaber overblik for jer.
Driftsstyring behøver ikke være besværligt. Lad BeboerTavlens ejendomskontormodul guide jer ind i fremtiden og oplev, hvordan vores platform kan skabe overblik for jer.